Wybierz miasto

Katowice – 04.10.2018

9.00 – 14.30

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Parki rozrywki – edukacja i rozrywka podczas wycieczek szkolnych.
  • Ile tak naprawdę kosztuje darmowe – przegląd bezpłatnych rozwiązań dla oświaty.
  • Edukacja przyszłości dla każdego.
  • Generowanie oszczędności przy zakupie sprzętu multimedialnego dla placówek oświatowych.

II Panel. Uwarunkowania prawne kolejnego etapu reformy edukacji. Nowe zadania dyrektora szkoły/placówki.

  • Zmiany w procedurze oceny pracy i awansu zawodowego nauczyciela.
  • Doradztwo zawodowe w przedszkolach i szkołach.
  • Edukacja włączająca. Organizacja kształcenia specjalnego uczniów i organizacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych.
  • Program wychowawczo – profilaktyczny szkoły, diagnoza problemów dzieci
    i młodzieży.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w świetle nowelizowanych przepisów.
  • Inne nowości w przepisach dotyczących oświaty.

 

Warto wziąć udział w konferencji, ponieważ dowiedzą się państwo między innymi:

  • jakie nowe zadania dyrektora wynikają z procedury oceny pracy i awansu zawodowego nauczyciela,
  • w jaki sposób powinno być zorganizowane doradztwo zawodowe
    w szkołach i przedszkolach oraz jakie kwalifikacje powinien mieć nauczyciel prowadzący zajęcia doradztwa zawodowego,
  • na czym polega edukacja włączająca w przedszkolach i szkołach i jaką rolę pełni dyrektor
    w organizacji kształcenia specjalnego,
  • dlaczego należy w każdym roku dokonać diagnozy problemów, zagrożeń dzieci i młodzieży,
  • jakie są nowe wymagania w zakresie zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki, w tym organizacji turystyki i krajoznawstwa,
  • jakie inne zmiany są wprowadzone i projektowane w przepisach prawa dotyczących oświaty.

 

Prelegent – absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Wieloletni pracownik kuratorium oświaty związany z nadzorem pedagogicznym nad szkołami podstawowymi i gimnazjami. W praktyce zawodowej, na co dzień, zajmuje się problematyką przepisów prawa oświatowego. Współpracuje  ze szkołami wyższymi i placówkami doskonalenia nauczycieli w zakresie realizacji zajęć na studiach podyplomowych i kursach kwalifikacyjnych „zarządzania oświatą”. Autorka publikacji w czasopismach kierowanych do dyrektorów szkół i samorządów.

Kraków – 05.10.2018

Hotel Novotel City West, Al. Armii Krajowej 11

9.00 – 14.30

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Parki rozrywki – edukacja i rozrywka podczas wycieczek szkolnych.
  • Edukacja przyszłości dla każdego.
  • Generowanie oszczędności przy zakupie sprzętu multimedialnego dla placówek oświatowych.

II Panel. Uwarunkowania prawne kolejnego etapu reformy edukacji. Nowe zadania dyrektora szkoły/placówki.

  • Zmiany w procedurze oceny pracy i awansu zawodowego nauczyciela.
  • Doradztwo zawodowe w przedszkolach i szkołach.
  • Edukacja włączająca. Organizacja kształcenia specjalnego uczniów i organizacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych.
  • Program wychowawczo – profilaktyczny szkoły, diagnoza problemów dzieci
    i młodzieży.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w świetle nowelizowanych przepisów.
  • Inne nowości w przepisach dotyczących oświaty.

 

Warto wziąć udział w konferencji, ponieważ dowiedzą się państwo między innymi:

  • jakie nowe zadania dyrektora wynikają z procedury oceny pracy i awansu zawodowego nauczyciela,
  • w jaki sposób powinno być zorganizowane doradztwo zawodowe
    w szkołach i przedszkolach oraz jakie kwalifikacje powinien mieć nauczyciel prowadzący zajęcia doradztwa zawodowego,
  • na czym polega edukacja włączająca w przedszkolach i szkołach i jaką rolę pełni dyrektor
    w organizacji kształcenia specjalnego,
  • dlaczego należy w każdym roku dokonać diagnozy problemów, zagrożeń dzieci i młodzieży,
  • jakie są nowe wymagania w zakresie zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki, w tym organizacji turystyki i krajoznawstwa,
  • jakie inne zmiany są wprowadzone i projektowane w przepisach prawa dotyczących oświaty.

 

Prelegent – absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Wieloletni pracownik kuratorium oświaty związany z nadzorem pedagogicznym nad szkołami podstawowymi i gimnazjami. W praktyce zawodowej, na co dzień, zajmuje się problematyką przepisów prawa oświatowego. Współpracuje  ze szkołami wyższymi i placówkami doskonalenia nauczycieli w zakresie realizacji zajęć na studiach podyplomowych i kursach kwalifikacyjnych „zarządzania oświatą”. Autorka publikacji w czasopismach kierowanych do dyrektorów szkół i samorządów.

Gdańsk – 18.10.2018

Mercure Stare Miasto, ul. Jana Heweliusza 22

9.00 – 14.30

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Nauczanie programowania w nowej podstawie programowej oraz narzędzia wspierające pracę nauczycieli i dyrektorów.
  • Parki rozrywki – edukacja i rozrywka podczas wycieczek szkolnych.
  • Programowanie w ruchu – bez użycia komputerów i tabletów.
  • Nowoczesne systemy multimedialne – jak wdrożyć je z sukcesem?
  • „Menadżer oświaty” – modne hasło czy pilna potrzeba naszych czasów?

II Panel. Uwarunkowania prawne kolejnego etapu reformy edukacji. Nowe zadania dyrektora szkoły/placówki.

  • Zmiany w procedurze oceny pracy i awansu zawodowego nauczyciela.
  • Doradztwo zawodowe w przedszkolach i szkołach.
  • Edukacja włączająca. Organizacja kształcenia specjalnego uczniów i organizacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych.
  • Program wychowawczo – profilaktyczny szkoły, diagnoza problemów dzieci
    i młodzieży.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w świetle nowelizowanych przepisów.
  • Inne nowości w przepisach dotyczących oświaty.

 Warto wziąć udział w konferencji, ponieważ dowiedzą się państwo między innymi:

  • jakie nowe zadania dyrektora wynikają z procedury oceny pracy i awansu zawodowego nauczyciela,
  • w jaki sposób powinno być zorganizowane doradztwo zawodowe
    w szkołach i przedszkolach oraz jakie kwalifikacje powinien mieć nauczyciel prowadzący zajęcia doradztwa zawodowego,
  • na czym polega edukacja włączająca w przedszkolach i szkołach i jaką rolę pełni dyrektor
    w organizacji kształcenia specjalnego,
  • dlaczego należy w każdym roku dokonać diagnozy problemów, zagrożeń dzieci i młodzieży,
  • jakie są nowe wymagania w zakresie zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki, w tym organizacji turystyki i krajoznawstwa,
  • jakie inne zmiany są wprowadzone i projektowane w przepisach prawa dotyczących oświaty.

 

Prelegent – absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Wieloletni pracownik kuratorium oświaty związany z nadzorem pedagogicznym nad szkołami podstawowymi i gimnazjami. W praktyce zawodowej, na co dzień, zajmuje się problematyką przepisów prawa oświatowego. Współpracuje  ze szkołami wyższymi i placówkami doskonalenia nauczycieli w zakresie realizacji zajęć na studiach podyplomowych i kursach kwalifikacyjnych „zarządzania oświatą”. Autorka publikacji w czasopismach kierowanych do dyrektorów szkół i samorządów.

Bydgoszcz – 19.10.2018

Hotel City, ul. 3 Maja 6

9.00 – 14.30

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Nauczanie programowania w nowej podstawie programowej oraz narzędzia wspierające pracę nauczycieli i dyrektorów.
  • Parki rozrywki – edukacja i rozrywka podczas wycieczek szkolnych.
  • Programowanie w ruchu – bez użycia komputerów i tabletów.
  • Nowoczesne systemy multimedialne – jak wdrożyć je z sukcesem?
  • „Menadżer oświaty” – modne hasło czy pilna potrzeba naszych czasów?

II Panel. Uwarunkowania prawne kolejnego etapu reformy edukacji. Nowe zadania dyrektora szkoły/placówki.

  • Zmiany w procedurze oceny pracy i awansu zawodowego nauczyciela.
  • Doradztwo zawodowe w przedszkolach i szkołach.
  • Edukacja włączająca. Organizacja kształcenia specjalnego uczniów i organizacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych.
  • Program wychowawczo – profilaktyczny szkoły, diagnoza problemów dzieci
    i młodzieży.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w świetle nowelizowanych przepisów.
  • Inne nowości w przepisach dotyczących oświaty.

 

Warto wziąć udział w konferencji, ponieważ dowiedzą się państwo między innymi:

  • jakie nowe zadania dyrektora wynikają z procedury oceny pracy i awansu zawodowego nauczyciela,
  • w jaki sposób powinno być zorganizowane doradztwo zawodowe
    w szkołach i przedszkolach oraz jakie kwalifikacje powinien mieć nauczyciel prowadzący zajęcia doradztwa zawodowego,
  • na czym polega edukacja włączająca w przedszkolach i szkołach i jaką rolę pełni dyrektor
    w organizacji kształcenia specjalnego,
  • dlaczego należy w każdym roku dokonać diagnozy problemów, zagrożeń dzieci i młodzieży,
  • jakie są nowe wymagania w zakresie zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki, w tym organizacji turystyki i krajoznawstwa,
  • jakie inne zmiany są wprowadzone i projektowane w przepisach prawa dotyczących oświaty.

 

Prelegent – absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Wieloletni pracownik kuratorium oświaty związany z nadzorem pedagogicznym nad szkołami podstawowymi i gimnazjami. W praktyce zawodowej, na co dzień, zajmuje się problematyką przepisów prawa oświatowego. Współpracuje  ze szkołami wyższymi i placówkami doskonalenia nauczycieli w zakresie realizacji zajęć na studiach podyplomowych i kursach kwalifikacyjnych „zarządzania oświatą”. Autorka publikacji w czasopismach kierowanych do dyrektorów szkół i samorządów.

Szczecin – 6.12.2018

Novotel Szczecin Centrum, ul. 3 Maja 31

9.00 – 14.30

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Nauczanie programowania w nowej podstawie programowej oraz narzędzia wspierające pracę nauczycieli i dyrektorów.
  • Parki rozrywki – edukacja i rozrywka podczas wycieczek szkolnych.
  • Programowanie w ruchu – bez użycia komputerów i tabletów.
  • Nowoczesne systemy multimedialne – jak wdrożyć je z sukcesem?
  • „Menadżer oświaty” – modne hasło czy pilna potrzeba naszych czasów?

II Panel. Uwarunkowania prawne kolejnego etapu reformy edukacji. Nowe zadania dyrektora szkoły/placówki.

  • Zmiany w procedurze oceny pracy i awansu zawodowego nauczyciela.
  • Doradztwo zawodowe w przedszkolach i szkołach.
  • Edukacja włączająca. Organizacja kształcenia specjalnego uczniów i organizacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych.
  • Program wychowawczo – profilaktyczny szkoły, diagnoza problemów dzieci
    i młodzieży.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w świetle nowelizowanych przepisów.
  • Inne nowości w przepisach dotyczących oświaty.

 

Warto wziąć udział w konferencji, ponieważ dowiedzą się państwo między innymi:

  • jakie nowe zadania dyrektora wynikają z procedury oceny pracy i awansu zawodowego nauczyciela,
  • w jaki sposób powinno być zorganizowane doradztwo zawodowe
    w szkołach i przedszkolach oraz jakie kwalifikacje powinien mieć nauczyciel prowadzący zajęcia doradztwa zawodowego,
  • na czym polega edukacja włączająca w przedszkolach i szkołach i jaką rolę pełni dyrektor
    w organizacji kształcenia specjalnego,
  • dlaczego należy w każdym roku dokonać diagnozy problemów, zagrożeń dzieci i młodzieży,
  • jakie są nowe wymagania w zakresie zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki, w tym organizacji turystyki i krajoznawstwa,
  • jakie inne zmiany są wprowadzone i projektowane w przepisach prawa dotyczących oświaty.

 

Prelegent – absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Wieloletni pracownik kuratorium oświaty związany z nadzorem pedagogicznym nad szkołami podstawowymi i gimnazjami. W praktyce zawodowej, na co dzień, zajmuje się problematyką przepisów prawa oświatowego. Współpracuje  ze szkołami wyższymi i placówkami doskonalenia nauczycieli w zakresie realizacji zajęć na studiach podyplomowych i kursach kwalifikacyjnych „zarządzania oświatą”. Autorka publikacji w czasopismach kierowanych do dyrektorów szkół i samorządów.

Poznań – 7.12.2018

Hotel Ikar, ul. Solna 18

9.00 – 14.30

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Nauczanie programowania w nowej podstawie programowej oraz narzędzia wspierające pracę nauczycieli i dyrektorów.
  • Parki rozrywki – edukacja i rozrywka podczas wycieczek szkolnych.
  • Programowanie w ruchu – bez użycia komputerów i tabletów.
  • Nowoczesne systemy multimedialne – jak wdrożyć je z sukcesem?
  • „Menadżer oświaty” – modne hasło czy pilna potrzeba naszych czasów?

II Panel. Uwarunkowania prawne kolejnego etapu reformy edukacji. Nowe zadania dyrektora szkoły/placówki.

  • Zmiany w procedurze oceny pracy i awansu zawodowego nauczyciela.
  • Doradztwo zawodowe w przedszkolach i szkołach.
  • Edukacja włączająca. Organizacja kształcenia specjalnego uczniów i organizacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych.
  • Program wychowawczo – profilaktyczny szkoły, diagnoza problemów dzieci
    i młodzieży.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w świetle nowelizowanych przepisów.
  • Inne nowości w przepisach dotyczących oświaty.

 

Warto wziąć udział w konferencji, ponieważ dowiedzą się państwo między innymi:

  • jakie nowe zadania dyrektora wynikają z procedury oceny pracy i awansu zawodowego nauczyciela,
  • w jaki sposób powinno być zorganizowane doradztwo zawodowe
    w szkołach i przedszkolach oraz jakie kwalifikacje powinien mieć nauczyciel prowadzący zajęcia doradztwa zawodowego,
  • na czym polega edukacja włączająca w przedszkolach i szkołach i jaką rolę pełni dyrektor
    w organizacji kształcenia specjalnego,
  • dlaczego należy w każdym roku dokonać diagnozy problemów, zagrożeń dzieci i młodzieży,
  • jakie są nowe wymagania w zakresie zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki, w tym organizacji turystyki i krajoznawstwa,
  • jakie inne zmiany są wprowadzone i projektowane w przepisach prawa dotyczących oświaty.

 

Prelegent – absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Wieloletni pracownik kuratorium oświaty związany z nadzorem pedagogicznym nad szkołami podstawowymi i gimnazjami. W praktyce zawodowej, na co dzień, zajmuje się problematyką przepisów prawa oświatowego. Współpracuje  ze szkołami wyższymi i placówkami doskonalenia nauczycieli w zakresie realizacji zajęć na studiach podyplomowych i kursach kwalifikacyjnych „zarządzania oświatą”. Autorka publikacji w czasopismach kierowanych do dyrektorów szkół i samorządów.