hotel Novotel Airport Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1
godz.: 9.00 – 14.00
hotel Novotel Airport Warszawa, ul. 1 Sierpnia 1
godz.: 9.00 – 14.00
I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające pracę zarządcy nieruchomości.
II Panel. Proces przetargowy na usługi Facility Management.
Przygotowanie – kto powinien przygotować się do procesu przetargowego na usługi FM, jak przygotować proces przetargowy, jakie informacje powinny być uwzględnione w procesie przetargowym.
Postępowanie kwalifikacyjne – jakie firmy wybrać do postepowania kwalifikacyjnego, jakie kryteria zastosować aby wybrać oferentów do następnego etapu, jakich narzędzi użyć do oceny odpowiedzi.
Zapytanie ofertowe – jakie informacje umieścić w zapytaniu ofertowym, jakie są wagi poszczególnych kryteriów oceny, jakich narzędzi użyć do oceny odpowiedzi.
Umowa – jaka powinna być zawartość umowy, kiedy przesłać umowę kandydatom na dostawcę usług FM.
Negocjacje – co negocjować, jak negocjować.
Dostawa usług FM
Prelegent: Absolwent Politechniki Krakowskiej, manager z wieloletnim doświadczeniem, związany z branżą Facility i Property Management od 30 lat. Pracował w Polsce i za granicą. Obecnie prowadzi firmę doradczą w obszarze Facility Management – MENPRESA. Posiada dużą praktykę w temacie wdrożeń i zastosowania narzędzi informatycznych w działalności FM (wdrożenia oprogramowania z kategorii CMMS i CAFM). Współpracownik Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, wiceprezes zarządu Polskiej Rady Facility Management, wykładowca na uczelniach technicznych i ekonomicznych, autor wielu publikacji oraz prelegent na spotkaniach i konferencjach branżowych.