Tematyka konferencji – wybierz miasto:

Toruń – 19.10.2022

Hotel Mercure Centrum, ul. Kraszewskiego 1/3

9.00 – 14.00

Wstępna tematyka:

I Panel

Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • ABC bezprzewodowej sieci – Wi-Fi w szkole.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel

Zadania dyrektora szkoły/przedszkola w związku z nowelizacją ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty oraz innych przepisów prawa. Wybrane aspekty skutecznego zarządzania dyrektora.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Procedura awansu zawodowego nauczycieli oraz oceny ich pracy – zadania  dyrektora szkoły/placówki.
  • Rola i zadania pedagoga specjalnego w praktyce.
  • Skuteczne zarzadzanie szkołą/placówką: organizacja pracy w szkole/placówce w okresie zawieszenia zajęć, zasady tworzenia aktów prawa wewnętrznego, wykorzystanie nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora w zarządzaniu strategicznym.
  • Realizacja z języka polskiego treści wynikających z podstawy programowej a język polski jako obcy w pracy z uczniami  niebędącymi obywatelami polskimi oraz uczniami będącymi obywatelami polskimi, którzy pobierali naukę w szkołach funkcjonujących w systemach oświaty innych państw.
  • Nowe kompetencje dyrektora wynikające z ustawy o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich.
  • Standardy zatrudniania specjalistów.
  • Inne zmiany w przepisach prawa.

Kliknij i ZAREJESTRUJ SIĘ!

Częstochowa – 20.10.2022

Hotel Scout, ul. Drogowców 12

9.00 – 13.30

Wstępna tematyka:

I Panel

Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • ABC bezprzewodowej sieci – Wi-Fi w szkole.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel

Zadania dyrektora szkoły/przedszkola w związku z nowelizacją ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty oraz innych przepisów prawa. Wybrane aspekty skutecznego zarządzania dyrektora.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Procedura awansu zawodowego nauczycieli oraz oceny ich pracy – zadania  dyrektora szkoły/placówki.
  • Rola i zadania pedagoga specjalnego w praktyce.
  • Skuteczne zarzadzanie szkołą/placówką: organizacja pracy w szkole/placówce w okresie zawieszenia zajęć, zasady tworzenia aktów prawa wewnętrznego, wykorzystanie nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora w zarządzaniu strategicznym.
  • Realizacja z języka polskiego treści wynikających z podstawy programowej a język polski jako obcy w pracy z uczniami  niebędącymi obywatelami polskimi oraz uczniami będącymi obywatelami polskimi, którzy pobierali naukę w szkołach funkcjonujących w systemach oświaty innych państw.
  • Nowe kompetencje dyrektora wynikające z ustawy o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich.
  • Standardy zatrudniania specjalistów.
  • Inne zmiany w przepisach prawa.

Kliknij i ZAREJESTRUJ SIĘ!

Katowice – 21.10.2022

NOVOTEL Katowice Centrum, al. Roździeńskiego 16

9.00 – 14.00

Wstępna tematyka:

I Panel

Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • ABC bezprzewodowej sieci – Wi-Fi w szkole.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel

Zadania dyrektora szkoły/przedszkola w związku z nowelizacją ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty oraz innych przepisów prawa. Wybrane aspekty skutecznego zarządzania dyrektora.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Procedura awansu zawodowego nauczycieli oraz oceny ich pracy – zadania  dyrektora szkoły/placówki.
  • Rola i zadania pedagoga specjalnego w praktyce.
  • Skuteczne zarzadzanie szkołą/placówką: organizacja pracy w szkole/placówce w okresie zawieszenia zajęć, zasady tworzenia aktów prawa wewnętrznego, wykorzystanie nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora w zarządzaniu strategicznym.
  • Realizacja z języka polskiego treści wynikających z podstawy programowej a język polski jako obcy w pracy z uczniami  niebędącymi obywatelami polskimi oraz uczniami będącymi obywatelami polskimi, którzy pobierali naukę w szkołach funkcjonujących w systemach oświaty innych państw.
  • Nowe kompetencje dyrektora wynikające z ustawy o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich.
  • Standardy zatrudniania specjalistów.
  • Inne zmiany w przepisach prawa.

Kliknij i ZAREJESTRUJ SIĘ!

Kraków – 8.11.2022

Novotel Kraków City West, Al. Armii Krajowej 11

9.00 – 14.00

Wstępna tematyka:

I Panel

Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • ABC bezprzewodowej sieci – Wi-Fi w szkole.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel

Zadania dyrektora szkoły/przedszkola w związku z nowelizacją ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty oraz innych przepisów prawa. Wybrane aspekty skutecznego zarządzania dyrektora.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Procedura awansu zawodowego nauczycieli oraz oceny ich pracy – zadania  dyrektora szkoły/placówki.
  • Rola i zadania pedagoga specjalnego w praktyce.
  • Skuteczne zarzadzanie szkołą/placówką: organizacja pracy w szkole/placówce w okresie zawieszenia zajęć, zasady tworzenia aktów prawa wewnętrznego, wykorzystanie nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora w zarządzaniu strategicznym.
  • Realizacja z języka polskiego treści wynikających z podstawy programowej a język polski jako obcy w pracy z uczniami  niebędącymi obywatelami polskimi oraz uczniami będącymi obywatelami polskimi, którzy pobierali naukę w szkołach funkcjonujących w systemach oświaty innych państw.
  • Nowe kompetencje dyrektora wynikające z ustawy o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich.
  • Standardy zatrudniania specjalistów.
  • Inne zmiany w przepisach prawa.

Kliknij i ZAREJESTRUJ SIĘ!

Rzeszów – 9.11.2022

Grein Hotel, al. T. Rejtana 1

9.00 – 14.00

Wstępna tematyka:

I Panel

Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • ABC bezprzewodowej sieci – Wi-Fi w szkole.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel

Zadania dyrektora szkoły/przedszkola w związku z nowelizacją ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty oraz innych przepisów prawa. Wybrane aspekty skutecznego zarządzania dyrektora.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Procedura awansu zawodowego nauczycieli oraz oceny ich pracy – zadania  dyrektora szkoły/placówki.
  • Rola i zadania pedagoga specjalnego w praktyce.
  • Skuteczne zarzadzanie szkołą/placówką: organizacja pracy w szkole/placówce w okresie zawieszenia zajęć, zasady tworzenia aktów prawa wewnętrznego, wykorzystanie nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora w zarządzaniu strategicznym.
  • Realizacja z języka polskiego treści wynikających z podstawy programowej a język polski jako obcy w pracy z uczniami  niebędącymi obywatelami polskimi oraz uczniami będącymi obywatelami polskimi, którzy pobierali naukę w szkołach funkcjonujących w systemach oświaty innych państw.
  • Nowe kompetencje dyrektora wynikające z ustawy o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich.
  • Standardy zatrudniania specjalistów.
  • Inne zmiany w przepisach prawa.

Kliknij i ZAREJESTRUJ SIĘ!

Poznań – 24.11.2022

9.00 – 14.00

Wstępna tematyka:

I Panel

Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • ABC bezprzewodowej sieci – Wi-Fi w szkole.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel

Zadania dyrektora szkoły/przedszkola w związku z nowelizacją ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty oraz innych przepisów prawa. Wybrane aspekty skutecznego zarządzania dyrektora.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Procedura awansu zawodowego nauczycieli oraz oceny ich pracy – zadania  dyrektora szkoły/placówki.
  • Rola i zadania pedagoga specjalnego w praktyce.
  • Skuteczne zarzadzanie szkołą/placówką: organizacja pracy w szkole/placówce w okresie zawieszenia zajęć, zasady tworzenia aktów prawa wewnętrznego, wykorzystanie nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora w zarządzaniu strategicznym.
  • Realizacja z języka polskiego treści wynikających z podstawy programowej a język polski jako obcy w pracy z uczniami  niebędącymi obywatelami polskimi oraz uczniami będącymi obywatelami polskimi, którzy pobierali naukę w szkołach funkcjonujących w systemach oświaty innych państw.
  • Nowe kompetencje dyrektora wynikające z ustawy o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich.
  • Standardy zatrudniania specjalistów.
  • Inne zmiany w przepisach prawa.

Kliknij i ZAREJESTRUJ SIĘ!

Zielona Góra – 25.11.2022 

9.00 – 13.30

Wstępna tematyka:

I Panel

Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • ABC bezprzewodowej sieci – Wi-Fi w szkole.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel

Zadania dyrektora szkoły/przedszkola w związku z nowelizacją ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty oraz innych przepisów prawa. Wybrane aspekty skutecznego zarządzania dyrektora.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Procedura awansu zawodowego nauczycieli oraz oceny ich pracy – zadania  dyrektora szkoły/placówki.
  • Rola i zadania pedagoga specjalnego w praktyce.
  • Skuteczne zarzadzanie szkołą/placówką: organizacja pracy w szkole/placówce w okresie zawieszenia zajęć, zasady tworzenia aktów prawa wewnętrznego, wykorzystanie nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora w zarządzaniu strategicznym.
  • Realizacja z języka polskiego treści wynikających z podstawy programowej a język polski jako obcy w pracy z uczniami  niebędącymi obywatelami polskimi oraz uczniami będącymi obywatelami polskimi, którzy pobierali naukę w szkołach funkcjonujących w systemach oświaty innych państw.
  • Nowe kompetencje dyrektora wynikające z ustawy o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich.
  • Standardy zatrudniania specjalistów.
  • Inne zmiany w przepisach prawa.

Kliknij i ZAREJESTRUJ SIĘ!

Olsztyn – 7.12.2022

9.00 – 14.00

Wstępna tematyka:

I Panel

Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • ABC bezprzewodowej sieci – Wi-Fi w szkole.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel

Zadania dyrektora szkoły/przedszkola w związku z nowelizacją ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty oraz innych przepisów prawa. Wybrane aspekty skutecznego zarządzania dyrektora.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Procedura awansu zawodowego nauczycieli oraz oceny ich pracy – zadania  dyrektora szkoły/placówki.
  • Rola i zadania pedagoga specjalnego w praktyce.
  • Skuteczne zarzadzanie szkołą/placówką: organizacja pracy w szkole/placówce w okresie zawieszenia zajęć, zasady tworzenia aktów prawa wewnętrznego, wykorzystanie nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora w zarządzaniu strategicznym.
  • Realizacja z języka polskiego treści wynikających z podstawy programowej a język polski jako obcy w pracy z uczniami  niebędącymi obywatelami polskimi oraz uczniami będącymi obywatelami polskimi, którzy pobierali naukę w szkołach funkcjonujących w systemach oświaty innych państw.
  • Nowe kompetencje dyrektora wynikające z ustawy o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich.
  • Standardy zatrudniania specjalistów.
  • Inne zmiany w przepisach prawa.

Kliknij i ZAREJESTRUJ SIĘ!

Gdynia – 9.12.2022

9.00 – 14.00

Wstępna tematyka:

I Panel

Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • ABC bezprzewodowej sieci – Wi-Fi w szkole.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel

Zadania dyrektora szkoły/przedszkola w związku z nowelizacją ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty oraz innych przepisów prawa. Wybrane aspekty skutecznego zarządzania dyrektora.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Procedura awansu zawodowego nauczycieli oraz oceny ich pracy – zadania  dyrektora szkoły/placówki.
  • Rola i zadania pedagoga specjalnego w praktyce.
  • Skuteczne zarzadzanie szkołą/placówką: organizacja pracy w szkole/placówce w okresie zawieszenia zajęć, zasady tworzenia aktów prawa wewnętrznego, wykorzystanie nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez dyrektora w zarządzaniu strategicznym.
  • Realizacja z języka polskiego treści wynikających z podstawy programowej a język polski jako obcy w pracy z uczniami  niebędącymi obywatelami polskimi oraz uczniami będącymi obywatelami polskimi, którzy pobierali naukę w szkołach funkcjonujących w systemach oświaty innych państw.
  • Nowe kompetencje dyrektora wynikające z ustawy o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich.
  • Standardy zatrudniania specjalistów.
  • Inne zmiany w przepisach prawa.

Kliknij i ZAREJESTRUJ SIĘ!