Wybierz miasto

Wrocław

Hotel Mercure Centrum, Pl. Dominikański 1

9.00 – 14.15

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Parki rozrywki – edukacja i rozrywka podczas wycieczek szkolnych.
  • Nowoczesne narzędzia multimedialne.
  • Technologie, wyrównywanie szans edukacyjnych i edukacja na odległość.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel. Zadania dyrektora szkoły/placówki oświatowej w roku szkolnym 2021/2022 – uwarunkowania prawne.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w kontekście wyzwań związanych z pandemią – organizacja krajoznawstwa i turystyki, udział w imprezach pozaszkolnych, aktualizacja procedur szkolnych.
  • Organizacja kształcenia specjalnego uczniów, organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej, organizacja nauczania indywidualnego w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych podczas pandemii.
  • Zgodność postanowień statutu szkoły/placówki z przepisami prawa.
  • Nowości w przepisach prawa oświatowego w pigułce.

Gliwice

Hotel Malinowski Business, ul. Portowa 4

9.00 – 14.15

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Parki rozrywki – edukacja i rozrywka podczas wycieczek szkolnych.
  • Nowoczesne narzędzia multimedialne.
  • Technologie, wyrównywanie szans edukacyjnych i edukacja na odległość.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel. Zadania dyrektora szkoły/placówki oświatowej w roku szkolnym 2021/2022 – uwarunkowania prawne.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w kontekście wyzwań związanych z pandemią – organizacja krajoznawstwa i turystyki, udział w imprezach pozaszkolnych, aktualizacja procedur szkolnych.
  • Organizacja kształcenia specjalnego uczniów, organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej, organizacja nauczania indywidualnego w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych podczas pandemii.
  • Zgodność postanowień statutu szkoły/placówki z przepisami prawa.
  • Nowości w przepisach prawa oświatowego w pigułce.

Kraków 

Novotel City West, Al. Armii Krajowej 11

9.00 – 14.15

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Parki rozrywki – edukacja i rozrywka podczas wycieczek szkolnych.
  • Nowoczesne narzędzia multimedialne.
  • Technologie, wyrównywanie szans edukacyjnych i edukacja na odległość.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

II Panel. Zadania dyrektora szkoły/placówki oświatowej w roku szkolnym 2021/2022 – uwarunkowania prawne.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w kontekście wyzwań związanych z pandemią – organizacja krajoznawstwa i turystyki, udział w imprezach pozaszkolnych, aktualizacja procedur szkolnych.
  • Organizacja kształcenia specjalnego uczniów, organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej, organizacja nauczania indywidualnego w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych podczas pandemii.
  • Zgodność postanowień statutu szkoły/placówki z przepisami prawa.
  • Nowości w przepisach prawa oświatowego w pigułce.

Warszawa

Hotel Novotel Airport, ul. 1 Sierpnia 1

9.00 – 14.15

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Jak rozwiązać problem płatności za posiłki w placówkach oświatowych.
  • Parki rozrywki – edukacja i rozrywka podczas wycieczek szkolnych.
  • Nowoczesne narzędzia multimedialne.
  • Narzędzia usprawniające pracę dyrektorów i nauczycieli.

 

II Panel. Zadania dyrektora szkoły/placówki oświatowej w roku szkolnym 2021/2022 – uwarunkowania prawne.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w kontekście wyzwań związanych z pandemią – organizacja krajoznawstwa i turystyki, udział w imprezach pozaszkolnych, aktualizacja procedur szkolnych.
  • Organizacja kształcenia specjalnego uczniów, organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej, organizacja nauczania indywidualnego w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych podczas pandemii.
  • Zgodność postanowień statutu szkoły/placówki z przepisami prawa.
  • Nowości w przepisach prawa oświatowego w pigułce.

Olsztyn

hotel Wileński, ul. Knosały 5

9.00 – 14.15

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Parki rozrywki – edukacja i rozrywka podczas wycieczek szkolnych.
  • Nowoczesne narzędzia multimedialne.
  • Laboratoria Przyszłości – jak pozyskać, wdrożyć i wykorzystać druk 3D w szkole.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel. Zadania dyrektora szkoły/placówki oświatowej w roku szkolnym 2021/2022 – uwarunkowania prawne.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w kontekście wyzwań związanych z pandemią – organizacja krajoznawstwa i turystyki, udział w imprezach pozaszkolnych, aktualizacja procedur szkolnych.
  • Organizacja kształcenia specjalnego uczniów, organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej, organizacja nauczania indywidualnego w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych podczas pandemii.
  • Zgodność postanowień statutu szkoły/placówki z przepisami prawa.
  • Nowości w przepisach prawa oświatowego w pigułce.

Poznań

9.00 – 14.30

Wstępna tematyka konferencji:

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel. Zadania dyrektora szkoły/placówki oświatowej w roku szkolnym 2021/2022 – uwarunkowania prawne.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w kontekście wyzwań związanych z pandemią – organizacja krajoznawstwa i turystyki, udział w imprezach pozaszkolnych, aktualizacja procedur szkolnych.
  • Organizacja kształcenia specjalnego uczniów, organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej, organizacja nauczania indywidualnego w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych podczas pandemii.
  • Zgodność postanowień statutu szkoły/placówki z przepisami prawa.
  • Nowości w przepisach prawa oświatowego w pigułce.

Toruń 

9.00 – 14.30

Wstępna tematyka konferencji:

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel. Zadania dyrektora szkoły/placówki oświatowej w roku szkolnym 2021/2022 – uwarunkowania prawne.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w kontekście wyzwań związanych z pandemią – organizacja krajoznawstwa i turystyki, udział w imprezach pozaszkolnych, aktualizacja procedur szkolnych.
  • Organizacja kształcenia specjalnego uczniów, organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej, organizacja nauczania indywidualnego w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych podczas pandemii.
  • Zgodność postanowień statutu szkoły/placówki z przepisami prawa.
  • Nowości w przepisach prawa oświatowego w pigułce.

Gdynia

9.00 – 14.30

Wstępna tematyka konferencji:

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel. Zadania dyrektora szkoły/placówki oświatowej w roku szkolnym 2021/2022 – uwarunkowania prawne.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w kontekście wyzwań związanych z pandemią – organizacja krajoznawstwa i turystyki, udział w imprezach pozaszkolnych, aktualizacja procedur szkolnych.
  • Organizacja kształcenia specjalnego uczniów, organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej, organizacja nauczania indywidualnego w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych podczas pandemii.
  • Zgodność postanowień statutu szkoły/placówki z przepisami prawa.
  • Nowości w przepisach prawa oświatowego w pigułce.

Łódź

9.00 – 14.30

Wstępna tematyka konferencji:

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel. Zadania dyrektora szkoły/placówki oświatowej w roku szkolnym 2021/2022 – uwarunkowania prawne.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w kontekście wyzwań związanych z pandemią – organizacja krajoznawstwa i turystyki, udział w imprezach pozaszkolnych, aktualizacja procedur szkolnych.
  • Organizacja kształcenia specjalnego uczniów, organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej, organizacja nauczania indywidualnego w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych podczas pandemii.
  • Zgodność postanowień statutu szkoły/placówki z przepisami prawa.
  • Nowości w przepisach prawa oświatowego w pigułce.

Lublin

9.00 – 14.30

Wstępna tematyka konferencji:

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel. Zadania dyrektora szkoły/placówki oświatowej w roku szkolnym 2021/2022 – uwarunkowania prawne.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w kontekście wyzwań związanych z pandemią – organizacja krajoznawstwa i turystyki, udział w imprezach pozaszkolnych, aktualizacja procedur szkolnych.
  • Organizacja kształcenia specjalnego uczniów, organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej, organizacja nauczania indywidualnego w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych podczas pandemii.
  • Zgodność postanowień statutu szkoły/placówki z przepisami prawa.
  • Nowości w przepisach prawa oświatowego w pigułce.

Białystok

9.00 – 14.30

Wstępna tematyka konferencji:

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie placówki oświatowej.

  • Programowanie i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?
  • Parki rozrywki jako cel wycieczek szkolnych, edukacja ekologiczna – przykłady zajęć.
  • Lekcje muzealne – nowoczesna forma edukacji dla każdego ucznia.
  • Robotyka jako element edukacji.
  • Urządzenia interaktywne dla edukacji.
  • Nowoczesne narzędzia usprawniające pracę nauczycieli.

 

II Panel. Zadania dyrektora szkoły/placówki oświatowej w roku szkolnym 2021/2022 – uwarunkowania prawne.

  • Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/placówki w świetle znowelizowanych przepisów prawa.
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w kontekście wyzwań związanych z pandemią – organizacja krajoznawstwa i turystyki, udział w imprezach pozaszkolnych, aktualizacja procedur szkolnych.
  • Organizacja kształcenia specjalnego uczniów, organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej, organizacja nauczania indywidualnego w szkołach i przedszkolach ogólnodostępnych podczas pandemii.
  • Zgodność postanowień statutu szkoły/placówki z przepisami prawa.
  • Nowości w przepisach prawa oświatowego w pigułce.