Wybierz miasto

Wrocław

Hotel HP Park Plaza, ul. Bolesława Drobnera 11-13

9.00 – 14.45

 

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające pracę zarządcy nieruchomości.

  • Systemy telekomunikacyjne w zarządzaniu nieruchomością.
  • Restytucja mienia po pożarach i zalaniach.
  • Wzmacnianie gruntów, podnoszenie płyt metodą iniekcji żywicznej.
  • Kompleksowa obsługa Facility Management jako klucz do optymalizacji kosztów.
  • Jak oszczędzać dzięki BMS?
  • Ubezpieczenie nieruchomości komercyjnych – zagrożenia, CASE STUDY.
  • Efektywne zarządzanie mediami w nieruchomościach komercyjnych.

 

II Panel. Facility Management – krótkie wprowadzenie.

  • Co to jest Facility Management?
  • Gdzie jest realizowany FM?
  • Jaki jest zakres usług FM?
  • Kto jest kim w FM? Uczestnicy rynku i scenariusze działań.
  • Stan aktualny i przyszłość FM.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję spojrzeć na działalność Facility Management opisaną w formie rysunków i obrazów. Takie spojrzenie, odmienne od suchych definicji, pozwala na nowo odkryć ten obszar działalności i potwierdzić jego bardzo ważną rolę w „życiu” nieruchomości. Nie zabraknie również kilku istotnych danych o stanie aktualnym (np. szacowana wielkość rynku FM) i o przyszłości Facility Management w Polsce.

 

III Panel. Raportowanie działalności Facility Management.

  • Przypomnienie zawartości umowy FM.
  • Rola komunikacji stron (dostawca i odbiorca usług) w fazie realizacji umowy FM.
  • Poziomy raportowania działalności FM.
  • Gwarantowany poziom usług (SLA / KPI) w raportach.
  • Przykładowe raporty.

W tej części omówiona zostanie bardzo istotna część działalności Facility Management. Raportowanie to jeden ze sposobów komunikowania się dostawcy i odbiorcy usług. Uczestnicy konferencji dowiedzą się jak uwzględnić ten temat w umowie FM, a następnie jak zbudować pełny system raportowania. Podane zostaną również przykłady takich raportów oraz sposoby ich wykorzystania przez zarządców nieruchomości oraz przez najemców.

Prelegent: Absolwent Politechniki Krakowskiej, manager z wieloletnim doświadczeniem, związany z branżą Facility i Property Management od 30 lat. Pracował w Polsce i za granicą. Obecnie prowadzi firmę doradczą w obszarze Facility Management – MENPRESA. Posiada dużą praktykę w temacie wdrożeń i zastosowania narzędzi informatycznych w działalności FM (wdrożenia oprogramowania z kategorii CMMS i CAFM). Współpracownik Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, wiceprezes zarządu Polskiej Rady Facility Management, wykładowca na uczelniach technicznych i ekonomicznych, autor wielu publikacji oraz prelegent na spotkaniach i konferencjach branżowych.

Kraków

Hotel Park Inn by Radisson, ul. Monte Cassino 2

9.00 – 14.30

 

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające pracę zarządcy nieruchomości.

  • Restytucja mienia po pożarach i zalaniach.
  • Wzmacnianie gruntów, podnoszenie płyt metodą iniekcji żywicznej.
  • Facility i Property Manager – zakres odpowiedzialności i wzajemna współpraca.
  • Jak oszczędzać dzięki BMS?
  • Ubezpieczenie nieruchomości komercyjnych – zagrożenia, CASE STUDY.
  • Efektywne zarządzanie mediami w nieruchomościach komercyjnych.

 

II Panel. Facility Management – krótkie wprowadzenie.

  • Co to jest Facility Management?
  • Gdzie jest realizowany FM?
  • Jaki jest zakres usług FM?
  • Kto jest kim w FM? Uczestnicy rynku i scenariusze działań.
  • Stan aktualny i przyszłość FM.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję spojrzeć na działalność Facility Management opisaną w formie rysunków i obrazów. Takie spojrzenie, odmienne od suchych definicji, pozwala na nowo odkryć ten obszar działalności i potwierdzić jego bardzo ważną rolę w „życiu” nieruchomości. Nie zabraknie również kilku istotnych danych o stanie aktualnym (np. szacowana wielkość rynku FM) i o przyszłości Facility Management w Polsce.

 

III Panel. Raportowanie działalności Facility Management.

  • Przypomnienie zawartości umowy FM.
  • Rola komunikacji stron (dostawca i odbiorca usług) w fazie realizacji umowy FM.
  • Poziomy raportowania działalności FM.
  • Gwarantowany poziom usług (SLA / KPI) w raportach.
  • Przykładowe raporty.

W tej części omówiona zostanie bardzo istotna część działalności Facility Management. Raportowanie to jeden ze sposobów komunikowania się dostawcy i odbiorcy usług. Uczestnicy konferencji dowiedzą się jak uwzględnić ten temat w umowie FM, a następnie jak zbudować pełny system raportowania. Podane zostaną również przykłady takich raportów oraz sposoby ich wykorzystania przez zarządców nieruchomości oraz przez najemców.

Prelegent: Absolwent Politechniki Krakowskiej, manager z wieloletnim doświadczeniem, związany z branżą Facility i Property Management od 30 lat. Pracował w Polsce i za granicą. Obecnie prowadzi firmę doradczą w obszarze Facility Management – MENPRESA. Posiada dużą praktykę w temacie wdrożeń i zastosowania narzędzi informatycznych w działalności FM (wdrożenia oprogramowania z kategorii CMMS i CAFM). Współpracownik Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, wiceprezes zarządu Polskiej Rady Facility Management, wykładowca na uczelniach technicznych i ekonomicznych, autor wielu publikacji oraz prelegent na spotkaniach i konferencjach branżowych.

Gdańsk

Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto, ul. Jana Heweliusza 22

9.00 – 14.30

 

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające pracę zarządcy nieruchomości.

  • Restytucja mienia po pożarach i zalaniach.
  • Wzmacnianie gruntów, podnoszenie płyt metodą iniekcji żywicznej.
  • Kompleksowa obsługa Facility Management jako klucz do optymalizacji kosztów.
  • Jak oszczędzać dzięki BMS?
  • Ubezpieczenie nieruchomości komercyjnych – zagrożenia, CASE STUDY.

 

II Panel. Facility Management – krótkie wprowadzenie.

  • Co to jest Facility Management?
  • Gdzie jest realizowany FM?
  • Jaki jest zakres usług FM?
  • Kto jest kim w FM? Uczestnicy rynku i scenariusze działań.
  • Stan aktualny i przyszłość FM.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję spojrzeć na działalność Facility Management opisaną w formie rysunków i obrazów. Takie spojrzenie, odmienne od suchych definicji, pozwala na nowo odkryć ten obszar działalności i potwierdzić jego bardzo ważną rolę w „życiu” nieruchomości. Nie zabraknie również kilku istotnych danych o stanie aktualnym (np. szacowana wielkość rynku FM) i o przyszłości Facility Management w Polsce.

 

III Panel. Raportowanie działalności Facility Management.

  • Przypomnienie zawartości umowy FM.
  • Rola komunikacji stron (dostawca i odbiorca usług) w fazie realizacji umowy FM.
  • Poziomy raportowania działalności FM.
  • Gwarantowany poziom usług (SLA / KPI) w raportach.
  • Przykładowe raporty.

W tej części omówiona zostanie bardzo istotna część działalności Facility Management. Raportowanie to jeden ze sposobów komunikowania się dostawcy i odbiorcy usług. Uczestnicy konferencji dowiedzą się jak uwzględnić ten temat w umowie FM, a następnie jak zbudować pełny system raportowania. Podane zostaną również przykłady takich raportów oraz sposoby ich wykorzystania przez zarządców nieruchomości oraz przez najemców.

Prelegent: Absolwent Politechniki Krakowskiej, manager z wieloletnim doświadczeniem, związany z branżą Facility i Property Management od 30 lat. Pracował w Polsce i za granicą. Obecnie prowadzi firmę doradczą w obszarze Facility Management – MENPRESA. Posiada dużą praktykę w temacie wdrożeń i zastosowania narzędzi informatycznych w działalności FM (wdrożenia oprogramowania z kategorii CMMS i CAFM). Współpracownik Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, wiceprezes zarządu Polskiej Rady Facility Management, wykładowca na uczelniach technicznych i ekonomicznych, autor wielu publikacji oraz prelegent na spotkaniach i konferencjach branżowych.