Wybierz miasto

Poznań

Hotel Ikar, ul. Solna 18

9.00 – 13.30

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające pracę zarządcy nieruchomości.

  • Białe certyfikaty czyli premia za energooszczędność.
  • Restytucja mienia po pożarach i zalaniach.
  • Jak dbać o dach budynku? Nowoczesna technologia – płynne membrany.

 

II Panel. Facility Management – jak normalizacja zmienia ten zawód?

  • Co to jest Facility Management? Jak europejskie i światowe normy wpływają na definicję FM?
  • Gdzie jest realizowany FM? W jakich nieruchomościach realizowany jest FM?
  • Jak realizowany jest FM? Różne modele świadczenia usług FM.
  • Jaki jest zakres usług FM? Co wchodzi w zakres FM?
  • Kto jest kim w FM?
  • Stan aktualny i przyszłość FM.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję spojrzeć na Facility Management w kontekście zmieniających się norm dotyczących tej działalności. Nie zabraknie również kilku istotnych danych o stanie aktualnym (np. szacowana wielkość rynku FM) i o przyszłości Facility Management w Polsce.

 

III Panel. Raportowanie działalności Facility Management.

  • Przypomnienie zawartości umowy FM.
  • Rola komunikacji stron (dostawca i odbiorca usług) w fazie realizacji umowy FM.
  • Poziomy raportowania działalności FM.
  • Gwarantowany poziom usług (SLA / KPI) w raportach.
  • Przykładowe raporty.

W tej części omówiona zostanie bardzo istotna część działalności Facility Management. Raportowanie to jeden ze sposobów komunikowania się dostawcy i odbiorcy usług. Uczestnicy konferencji dowiedzą się jak uwzględnić ten temat w umowie FM, a następnie jak zbudować pełny system raportowania. Podane zostaną również przykłady takich raportów oraz sposoby ich wykorzystania przez zarządców nieruchomości oraz przez najemców.

Prelegent: Absolwent Politechniki Krakowskiej, manager z wieloletnim doświadczeniem, związany z branżą Facility i Property Management od 30 lat. Pracował w Polsce i za granicą. Obecnie prowadzi firmę doradczą w obszarze Facility Management – MENPRESA. Posiada dużą praktykę w temacie wdrożeń i zastosowania narzędzi informatycznych w działalności FM (wdrożenia oprogramowania z kategorii CMMS i CAFM). Współpracownik Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, wiceprezes zarządu Polskiej Rady Facility Management, wykładowca na uczelniach technicznych i ekonomicznych, autor wielu publikacji oraz prelegent na spotkaniach i konferencjach branżowych.

Katowice

Hotel Novotel Centrum, al. Roździeńskiego 16

9.00 – 13.20

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające pracę zarządcy nieruchomości.

  • Białe certyfikaty czyli premia za energooszczędność.
  • Wzmacnianie gruntów, podnoszenie płyt metodą iniekcji żywicznej.
  • Jak dbać o dach budynku? Nowoczesna technologia – płynne membrany.

 

II Panel. Facility Management – jak normalizacja zmienia ten zawód?

  • Co to jest Facility Management? Jak europejskie i światowe normy wpływają na definicję FM?
  • Gdzie jest realizowany FM? W jakich nieruchomościach realizowany jest FM?
  • Jak realizowany jest FM? Różne modele świadczenia usług FM.
  • Jaki jest zakres usług FM? Co wchodzi w zakres FM?
  • Kto jest kim w FM?
  • Stan aktualny i przyszłość FM.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję spojrzeć na Facility Management w kontekście zmieniających się norm dotyczących tej działalności. Nie zabraknie również kilku istotnych danych o stanie aktualnym (np. szacowana wielkość rynku FM) i o przyszłości Facility Management w Polsce.

 

III Panel. Raportowanie działalności Facility Management.

  • Przypomnienie zawartości umowy FM.
  • Rola komunikacji stron (dostawca i odbiorca usług) w fazie realizacji umowy FM.
  • Poziomy raportowania działalności FM.
  • Gwarantowany poziom usług (SLA / KPI) w raportach.
  • Przykładowe raporty.

W tej części omówiona zostanie bardzo istotna część działalności Facility Management. Raportowanie to jeden ze sposobów komunikowania się dostawcy i odbiorcy usług. Uczestnicy konferencji dowiedzą się jak uwzględnić ten temat w umowie FM, a następnie jak zbudować pełny system raportowania. Podane zostaną również przykłady takich raportów oraz sposoby ich wykorzystania przez zarządców nieruchomości oraz przez najemców

Prelegent: Absolwent Politechniki Krakowskiej, manager z wieloletnim doświadczeniem, związany z branżą Facility i Property Management od 30 lat. Pracował w Polsce i za granicą. Obecnie prowadzi firmę doradczą w obszarze Facility Management – MENPRESA. Posiada dużą praktykę w temacie wdrożeń i zastosowania narzędzi informatycznych w działalności FM (wdrożenia oprogramowania z kategorii CMMS i CAFM). Współpracownik Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, wiceprezes zarządu Polskiej Rady Facility Management, wykładowca na uczelniach technicznych i ekonomicznych, autor wielu publikacji oraz prelegent na spotkaniach i konferencjach branżowych.

Łódź

Hotel Borowiecki, ul. Marcina Kasprzaka 7/9

9.00 – 13.50

I Panel. Praktyczne rozwiązania wspomagające pracę zarządcy nieruchomości.

  • Białe certyfikaty czyli premia za energooszczędność.
  • Wzmacnianie gruntów, podnoszenie płyt metodą iniekcji żywicznej.
  • Suche ściany bez wilgoci i pleśni. Hydroaktywny system docieplania budynków od wewnątrz.
  • Jak dbać o dach budynku? Nowoczesna technologia – płynne membrany.

 

II Panel. Facility Management – jak normalizacja zmienia ten zawód?

  • Co to jest Facility Management? Jak europejskie i światowe normy wpływają na definicję FM?
  • Gdzie jest realizowany FM? W jakich nieruchomościach realizowany jest FM?
  • Jak realizowany jest FM? Różne modele świadczenia usług FM.
  • Jaki jest zakres usług FM? Co wchodzi w zakres FM?
  • Kto jest kim w FM?
  • Stan aktualny i przyszłość FM.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję spojrzeć na Facility Management w kontekście zmieniających się norm dotyczących tej działalności. Nie zabraknie również kilku istotnych danych o stanie aktualnym (np. szacowana wielkość rynku FM) i o przyszłości Facility Management w Polsce.

 

III Panel. Raportowanie działalności Facility Management.

  • Przypomnienie zawartości umowy FM.
  • Rola komunikacji stron (dostawca i odbiorca usług) w fazie realizacji umowy FM.
  • Poziomy raportowania działalności FM.
  • Gwarantowany poziom usług (SLA / KPI) w raportach.
  • Przykładowe raporty.

W tej części omówiona zostanie bardzo istotna część działalności Facility Management. Raportowanie to jeden ze sposobów komunikowania się dostawcy i odbiorcy usług. Uczestnicy konferencji dowiedzą się jak uwzględnić ten temat w umowie FM, a następnie jak zbudować pełny system raportowania. Podane zostaną również przykłady takich raportów oraz sposoby ich wykorzystania przez zarządców nieruchomości oraz przez najemców

Prelegent: Absolwent Politechniki Krakowskiej, manager z wieloletnim doświadczeniem, związany z branżą Facility i Property Management od 30 lat. Pracował w Polsce i za granicą. Obecnie prowadzi firmę doradczą w obszarze Facility Management – MENPRESA. Posiada dużą praktykę w temacie wdrożeń i zastosowania narzędzi informatycznych w działalności FM (wdrożenia oprogramowania z kategorii CMMS i CAFM). Współpracownik Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, wiceprezes zarządu Polskiej Rady Facility Management, wykładowca na uczelniach technicznych i ekonomicznych, autor wielu publikacji oraz prelegent na spotkaniach i konferencjach branżowych.